aku,drive dan tidur....

tadi nak pg beli seluar gelap, yela, nak btn kan.disebabkan aku yg loser ni takde lesen,kene la ikut bapak, takleh pegi sendiri.

dalam perjalanan tu,jalan jam la pulak.so, tersangkut la sebentar.duduk dalam kereta,aircond kuat,dgr pulak klfm... ah, sungguh selesa.....

"oii, dah tido ke?!"

ugh.tersentak aku sebentar.aku terlelap rupenye.hehehe.

dah jd tabiat aku agknye, bile nek keta je mesti ngantuk.kalau pasang aircond lgla.sebenarnye bkan bapak aku saje, ramai lg yg tensen bile aku tido time diorg drive. kawan2 aku, malah sedare aku pun panas semacam je bile aku tido time pg beraye haritu.

aku tak faham kenape diorg nak marah bile aku tido. bkannye aku buat sesuatu yg meninggikan risiko kemalangan. lgpun, bile aku tido, bolehla diorg menumpukan perhatian time drive. nnt kalo aku jage, asyik sembang je, kate aku menganggu pulak.

mungkin mereka tension sebab diorg tak boleh nak tido sekali.ye, aku rase itulah sebabnye..

hahaha, lantakla.

esok konvoi ngan budak2 kms. alim cakap die nak drive. puas hati aku tido sampai ke bangi. hahahaha.

Posted bySyafiq Ridhwan at 3:07 AM  

3 comments:

unknown said... October 19, 2008 at 7:24 AM  

hahahaha.

nnt kalo ko ade lesen cane?

btw, perangai ko same ngn adek bongsu ak. nk anta g tmpt mengaji, 5 mins je kot dr umah, sempaaaaaaat...

Wanee said... October 27, 2008 at 3:04 PM  

ak rsa ko seswai nek bus kot rayap..:D

Syafiq Ridhwan said... October 28, 2008 at 2:45 AM  

@shanis: lmbat lg nak ade lesen ni.hahaha.kem salam kat adik ko tu.

@wanee: haha. nek bas pun aku terlpeas aku nye stop. tido punye pasal..

Post a Comment