bertembung orang gile

ok, aku sebenarnye tak sure la die ni org gile ke tak. so, korang bace, then nilai sendiri.

kisah ni berlaku semase aku dgn toyo tgh tggu bas dkat bus stop kat umah aku. toyo tido umah aku malam sebelumnye, jadi die nak balik bangi la tgh hari td. aku pulak mmg nak keluar, so, tggu skali la.

mase tgh tggu ni, aku perasan seorang lelaki cine berumur dalam 30-40an. die memakai baju t-shirt berwarna hijau yg di tuck in masuk dalam short die.pakaian die pulak agak kotor dan lusuh, mmg nampak tak terurus la.

mase aku perhatikan die, die tgh mengadap ke kawasan semak bersebelahan sebuah public phone. lame aku fikir, apela yg die buat kat situ. setelah lama, baru la aku tau. die 'menandas' rupenye. cess, pengotor.

aku dgn toyo pun kutk la lelaki ni, tp perlahan la, takdek kuat2 nye. tibe2 je, die pandang ktrg. lalu, secare tibe2 je die melangkah ke arah kitorang. melangkah dgn cukup pantas sekali. seolah2 yg die dgr kitorg kutuk die, dan nak marah kitorg.

aku agak terkejut dgn perlakuan die. toyo lgla, elok2 tgh duduk, terus bgn lari. aku pun turut menjauhkan diri dari lelaki tu, tp die terus mengekori kitorng smbil membuat gaye mahukan sesuatu.

owh, die nak lighter rupenye. toyo pun tolong la lightkan rokok die, kalau boleh panggil rokok lg la, pasal dah tiggal sket2 puntung ngan kotor2 cam dah kene pijak. ntah sape punye la die ambik tu.

berape lame lepas kejadian tu, aku pun pandang la die dari jauh lg. kali ni, kitorang terlihat die menyapu tgnnye di dinding besi kat belakang bus stand tu, lepas tu die jilat habuk2 yg melekat dkat tgn die, seolah2 bende tu manis cam gula. ugh.

skrg, nilai, gilekah die?

Posted bySyafiq Ridhwan at 2:13 AM  

11 comments:

joereza said... October 28, 2008 at 3:12 AM  

die gile kot...cuma jiwa kacau n mereng skit..

nasib baik die x attack korang..x macam miechip, kene kejar ngan orang gile...naked lak tu..gile ar

aiman said... October 28, 2008 at 4:44 AM  

bkn apek tua je isap puntung...kwn ko yg berada di tepi ko sewaktu kejadian pn isap pntg gak...hahha

S.U.Z.E.R.A.I.N said... October 28, 2008 at 5:55 AM  

hahaha aiman cam brad pitt.
::: org tgh jiwa kacau i guess..hahaha

Syafiq Ridhwan said... October 28, 2008 at 6:26 AM  

@reza:yeke, gile bahaye. hahaha.

@aiman:haha, no komen..

@sabah:ni rupe cam dah bertahun jiwa kacau bah. hahaha

Anonymous said... October 28, 2008 at 12:47 PM  

bile smpai part menjilat habuk tu,
ak bleh concludekan
dy ni ermm...
tak normal sgt laa..ayt sopan sket..haha

Yat Gunners said... October 28, 2008 at 2:30 PM  

sriously..agak gile r..maybe kena tgk live kot br ley cnfrmkan ke'gila'an die tue..ehe..

nados said... October 28, 2008 at 8:27 PM  

ak ngan hid penah dioffer s*x oleh sorg mamat yg x nmpk gle lgsg!siap nak byr..so kesimpulannya,luaran x menggambarkan dalaman!jiwa kacau tu..

Wanee said... October 28, 2008 at 8:43 PM  

bleh jd kurang kaseh sayang jga..

Syafiq Ridhwan said... October 29, 2008 at 1:42 AM  

hahaha.. macam2 tafsiran korg pasal mamat nih..
@nad: yeke, gile la.. bile lak tu?

FiTRee said... October 29, 2008 at 3:26 PM  

haha eloklah ade gak toyo time tu,
slalu sgt jmpe orang gile,
keling gile belakang kms pon die sronok tgk.hahaha

dllhsn said... October 30, 2008 at 4:41 AM  

>org yg betol2 gile buat aksi gile
or tak gile,tp saje nak beraksi gile

boleh jd
>org gile beraksi waras
or org waras beraksi waras..

hehe..peace

Post a Comment