surat2 minggu ni

surat dari idp dah diterima beberape ari lalu. skali belek, trus aku campak. bkan kena buat ape2 lg pon. aku pon sgt malas nak meneliti stu persatu syrat tawaran tersebut. tggu result dulu la, baru bertindak.

dan harini, dapat surat lg. surat jemputan ke majlis graduasi. yg ni aku bace. tgk ade ape2 details yg pnting, mane tau trase nak prgi ke. belek punye belek, jumpe dress code graduasi ntuk student.

baju melayu itam? alamak, mane nak carik? baju tu ade, tp tk lgkap, tkde seluar. tkkan nak pkai ngan slack atau jeans? bapak tak sesuai nyer. yg lain tk jd masalah sgt, ni jela.

hati yg mmg keberatan nak pergi, terus patah semangat. apsal takde bincang pun pasal bende alah ni. tiba2 je setkan. ikut ske dorg je. mmg la baju itam std grad kat mane2, tp tk bermakne kite wajib buat camtu. at least tnye arr dlu. inform awal2 ke. kan dah problem.

hmm, tkpela. kite tggu je result dulu. kalo lepas, baru pikir nak prgi ke tak. kalo tak, tk pergila. segan duhh, kalo jumpe cikgu lame, ckp yg kite tk lpas. msti kne basuhnye. tula, dulu cikgu ckap tknak dgr, degil... hahaha.

jumpe lg

Posted bySyafiq Ridhwan at 3:12 AM  

3 comments:

unknown said... July 28, 2008 at 8:43 PM  

ak doakn ko n smua2 lpas dgn jayenye.. n moga ape2pn blaku adlh trbaik utk smua :)

dreamer said... July 29, 2008 at 1:35 AM  

::weh pakai kain pelikat jom!! ahaha
::insyaallah kite sume lepas amin!!

Syafiq Ridhwan said... August 1, 2008 at 3:42 AM  

@nazir: orait gak, kalo ramai2 buat aku join

@shanis: asal aku takleh view blog ko?

Post a Comment