aduh..

aduh. baru sahaja nak meraikan hari merdeka dengan ceria bersame rakan2, ditimpa musibah pula. kehilangan phone kali kedua dalam setahun memang tamparan besar buat aku. alahai..

phone hilang masa nakberebut2 masuk tren masa nak ke mid. aku pun tak berape ingat sangat, tp sangat yakin yg aku dah masukkan phone aku dalam poket jeans. tak lama lepas tu, tren dtg, semua org berebut2 nak masuk, sedar2 dah hilang. bila call dah masuk mailbox. sah, kene rembat.

huh.. beberape ketika lepas tu, aku jd gile sekejap. rase nak pukul je semua org dekat mid tu. jd lost sekejap. taktau macamane nak menghubungi rakan2, aku termanggu-manggu keseorangan. terpinga2, taktau nak buat ape.

nasib baik, aku terjumpe beberape rakan2 lain. ade la org untuk aku cerite masalah aku. sudahnye aku melepak dengan diorg pulak. hehehe. still, sempat jumpa org2 yg asal. nnt die kate aku tk dtg pulak.

oleh yg demikian, pade rakan2 semua, berhati2lah tak kira dimane jua. musibah menimpa tak kira tempat, sentiasa bersedia, dan jaga keselamatan diri dan brg2 masing. jgnla jdi macam aku, hilang phone 2 kali dah. aduhh..

selamat berpuase.

Posted bySyafiq Ridhwan at 2:11 AM  

7 comments:

unknown said... September 1, 2008 at 1:58 PM  

sabar yap.. sabar... Allah syg ko. nk duga ko je ni..

btw, slmt mnymbut Ramadhan.

Syafiq Ridhwan said... September 1, 2008 at 3:39 PM  

btol la kot.. selamat menyambut ramadhan juge..

Wanee said... September 3, 2008 at 12:49 PM  

wehh sedih giler rayap!!! xpe, dgn duet raya bleh bli phone baru yg mantap..ataupun elaun mara...mwahahaa

Unknown said... September 3, 2008 at 2:31 PM  

jamil pon pnah kene mcm ko gak kat lrt...mmg pot diorang nk cilok kat situ...sabo je la

duit gaji ais-krim tu bley la bli yg baru

Syafiq Ridhwan said... September 3, 2008 at 5:23 PM  

duit gaji tak ckup la kot.. harap duit raye ngan mara jela..

dreamer said... September 4, 2008 at 3:17 AM  

::huhu. bli hp murah sudey~
::klu ilang takde stress sangat~ =p

Syafiq Ridhwan said... September 4, 2008 at 6:19 PM  

hehe.. aku tgh consider tu la..

Post a Comment