aku adalah...

ko online malam2.. bosan, takdek sape untuk sembang kat ym.. maka ko bkak facebook. tgk2, seorg mmber ko baru je lpas buat kuiz personaliti diri "which prison break character are you?". die dapat fernando sucre.

ko pun klik kat link kuiz tu, manelah tau mgkin ko adalah scoffield ke. ko buat kuiz tu, ko submit, dan ko dapati yg ko adalah...

lincoln burrows.

cess, baru je berangan dapat jd scoffield. tak ke kacak tu. tgk2 ko dapat abg die yg hambar tu pulak..

selain daripada lincoln burrows, kuiz2 lain yg aku pernah buat bgtau yg aku ni adalah..
1. claire bennet
2.hermione granger
3.steven gerrard
4.jimmy page
5.gambit
6.game tony hawk (???)
7. homer simpson
dan macam2 lg..

sgguh berlambak kuiz2 macam ni kat facebook. tak taula kenape, ade org yg sggup create kuiz ni. dan lgla pelik, ade org yg buang mase diorg buat sume kuiz ni, termasukla aku, walaupun dah tau kuiz tu tak mungkin betulnye. bkannye diorg ni pakar psikologi pun, nak nilai2 ko.

mgkin kerane dalam diri kite, kite ingin dikaitkan dgn org2 terkenal, walaupun ko tau, ko bole tuka balik jawapan tu sampai ko dapat org yg disukai.. kalo first time ko dapat drogba, ko akan tuka jawapan ko sampai la ko dapat kaka misalannye..

hmm, ntahla..

ape kate korg buat lak, mane tau dapat scoffield ke, bole ko berlagak depan aku ni.. hahaha.

Posted bySyafiq Ridhwan at 4:10 AM  

4 comments:

aiman said... November 19, 2008 at 5:49 AM  

haha....ko jd penjual ais krim da la yap

Yat Gunners said... November 19, 2008 at 6:45 PM  

wah..ko pnh dapat hermione granger??skema siot..tp best gak la wat kuiz2 cmnie..klaka je..tp kite sume msti la tau, mane ade betul nye..aku pnh dpt nistelrooy kut,,aha..

p/s;btw,aku xtgk prison break..ehe..

Syafiq Ridhwan said... November 19, 2008 at 8:17 PM  

@aiman: ah, ko berangan jd wolverine aku taknah kutuk pun

@yat: aku pun dah lame tak tgk, ape jd skrg aku tak tau..

Unknown said... November 20, 2008 at 6:56 PM  

kalau dlm harry potter tu, aku rase ko paling sesuai jadi professor dumbledore...

Post a Comment